琴日(11/5)一返屋企就出左去,搞到今日先有時間打^^
勁開心勁開心 勁開心勁開心 勁開心勁開心 勁開心勁開心
因為XXX XXX X XX XXX xd
終於有得睇拉闊啦,第一次睇拉闊咋xd今次係許志安Xc allstarX容祖兒
放學之後就即刻返屋企換衫,跟住就同呀晴去搭車出金鐘xd
之後同埋瑞堯一齊行hk records xd,果到d碟貴到.........=口=
之後就搭地鐵去灣仔食M記xd
食完去會展,瑞堯個fd真係靚佢好多LOLLOLLOLLOL
入場之後我地就要分開:'(
我地坐Y zone Row A 69/70, Coco佢地同我地坐得好近xd
但隔離段成行row a同row c空左xd,仲要係正中間果d位xd
8個JF搬哂去狂嗌xd JOEY一出泥就狂嗌,唱歌又唱得勁大聲xd
joey彈結他許志安彈琴合唱花千樹xd,好好聽,
但佢竟然唔記得左歌詞囉xd 有無搞錯哈哈
新歌正好都唱得好正,咬字好好*v*
我地想大嗌"正好好正",但下一秒佢就講左首歌係正好- -""
但會展音響都ok差下-v-
開頭6個合唱啜泣真係好正
但cas &許志安d歌唔係幾熟-0-..
果個愛情故事part,幾好,男配角女配角xd
牆紙啜泣逃避你痛愛怯都唱哂想點先xddddd(明既會明xd)
最後遲左半個鐘完場,差唔多11點半先散到
好心d人就準時小小,8點半都仲有好多人入場-_-
搞到遲開show,最後有d人要趕車睇唔哂個show
完左之後去左停車場但唔見JY車
之後就走去搭車,岩岩好趕到地鐵西鐵輕鐵最後2班車- -
如果joey架車係到,就趕唔到啦xd
1點幾先返到屋企,超攰,訓左
把聲沙哂-v-
但我都係無相機線,up唔到相,點算@0@
等緊入場的時候

紅藍燈bombom棒好靚xd

索祖

原來係甲蟲泥-.-
|