最近突然成日都好想去打波 唔知點解=.= 不過打下波都好既.. 可以增高 唔錯..
今日無啦啦有種feel 好想讀書 但係d書係哂學校 成個聖誕都拎唔到=.=
我好想係會考到拎到1x分 升到中六 唔好成日比人睇死
但係呢個機會好小 因為我升到中4之後成個人都懶哂 冇咩動力比我溫書同讀書=.=
星期一 二運動會 速龍加油呀 唔好輸比我睇^^
唔講呢d住 你地最近點阿 新學校或新班慣唔慣阿 有冇掛住我呢A_A
就聖誕節 祝你地 聖誕快樂