今日第一 二堂文學堂.. 又睇個套人間有情=.= 幾好睇XD 跟住連堂英文.. 悶到媽媽都唔認得.. 好彩仲有個死矮仔可以玩a_a 如果唔係一定仲難過 等左超耐.. 終於到左lunch. 星期4.. 又見到櫻媽啦XD 每次見佢 都好似見番d老朋友咁 好開心 可惜.. 開左學成個月都仲未有機會可以同大眼雞食餐飯 冇見佢都幾個月了. 有d掛住佢XD 返到屋企之後家偉係msn add我.. 稀客.. 同佢傾左成個鐘頭計 好耐都冇試過咁了 好開心=]
就算幾句簡單既說話 都可以好開心xd
哇哈哈.. 聽日終於到23號啦XD 期待已久的日子 因為聽日去哈囉喂啦
|