今日終於返學啦 放左咁多日假 所以唔係好慣 起身個陣有一種好想死既feel 返到去之後就睇果個唔知咩學習成果分享會 都唔係幾好睇 不過都有一兩個部分係比較好既
仲有兩日學返咋 得返好小時間 希望你地幾個可以重讀到 因為如果重讀唔到既話我個f.4會好悶嫁 你地黎陪我啦