哎呀><今日好唔舒服呀∼所以冇返到學= =v 唉...不過都慘la...成日都係張床度><想起身又冇力
現家大家都要小心d 唔好好似我咁病左>< 今日我呀ma竟然話我砲電腦玩到我痴左= = 我心諗..感冒之ma
同玩電腦有咩關係喎...我話佢有問題就真...唔知今日多唔多功課呢><?如果多我就死lu...
夜晚我好似顧問咁 係咁聽電話@@ >v<果陣我都好悶..佢地真係打得合時^^
唔講咁多喇>< 晚安啦 咁多位@v@