小晴#>口<卡卡卡∼∼∼*的日記
歡迎呀喵~~~*
希望你地好d留言呀^^''
睇黎你地都唔會架la= ='

hello22334
暱稱: 小貓囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
>^<
開心心∼∼
星期五@o@
又放假lu
留淚ge一日
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 10
今日人氣: 7
累積人氣: 759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


留淚ge一日 分類: 未分類

  今日係最後一日ge運動會喇∼好期待啦啦隊ge比賽呀>w<總知仁社唔好win就得喇∼

邊個社win都唔緊要∼今日凍左少少..我仲記得上年運動會好凍架><唔通又係溫室效應?

咁下年咪仲衰@@”朝早就係咁睇住你地比賽∼巧悶呀>^<唉∼好難先等到lunch time ge

來臨- -點知未比賽完..遲左15min唉 我就黎餓死la∼好想食野呀><” lunch

time就想啦啦隊比賽快d黎>w<呵∼

  我對我社ge啦啦隊好期望架@@呇a表演完∼我好有信心可以win架..因為呇a真係表演得好好呀

諗返起上年我中一果陣..唉∼做差晒d動作!!想唔輸都幾難∼輸左俾仁社都輸得心服口服∼*但係今年

班啦啦隊好過上年10萬好>v<好啦∼班獎ge時候又到啦∼∼∼好心急呀!!得獎ge就係......

仁社>口<我一聽到個仁字..心灰啦..點解會咁架∼呇a仁社咩事呀..win足7年喇∼∼∼∼∼∼

好唔抵呀∼社長喊呀>^<我都想喊呀><仁社表演果陣..我就忍唔住喊左出黎><我覺得好唔甘心呀

我地社明明表明得好好架ma..我仲懷疑老師有冇偏心lor 勁多老師撐佢地lor∼*

  哼∼佢地win左出黎表演..我講左一句:鬼唔望你地一陣出醜∼哈∼果然俾我講中lor 哈哈..

抵死!!

  返到屋企∼又俾個癩人罵啦∼「青山領袖人」哼∼罵罵罵∼罵佢老母啦 罵!!發神經喇都∼

我lee d好人係唔會同佢罵lor..佢罵時 我聽歌 大家各自各∼唔 幾好幾好@v@

唔錯唔錯@@如果你覺得好曳∼咁你怪竟怪我呀ma啦!!你話呀∼沖澡要唔要佢理先 (我又唔係得3歲)                                                 

使佢理∼沖澡山唔山門又關又關佢事ゞ..哼ぃr∼管家都冇咁煩啦∼最好就係毒死吽I!(好似唔係幾好bo.

算啦∼總知佢出唔到聲就得喇)呵呵#

  今日變左個大喊包><”成日都喊!!唉∼∼

 




訪客留言 (返回 hello22334 的日誌)


笨羊 於 2005-12-01 06:59 PM 發表:
神風怪盜既主題曲=﹏=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯^^
Posted at 2005-12-02 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]