今日喉嚨痛><好辛苦呀∼唔可以食薯片><可能我之前食左
太多朱古力-0-唔制呀∼∼∼∼
星夢升左30lv lu∼轉埋職^^今日同人玩一日夫妻∼呵..
幾好玩∼但係我都係鐘意自己鐘意ge人一齊玩∼其實佢都幾好ga..
不過我就..唔知點講好喇∼希望我唔會動真感情啦>n<我覺得老公
係我ge垃圾桶∼因為我會咩都講佢知^^←當然..見到面一定會有好
多野想講>w<