今日係學校好開心呀∼尤其係放學果陣>w<本來我地係煉歌歌架
不過唔知點解煉煉下∼我同笨綿羊就狂落去小食部食野>口<”食到好飽飽..
之後去左音樂室穠藀n個電子琴..結果...@@當然係玩啦∼陳凱程做左老師
教我地跳舞-口-好好笑>w<見到佢咁ge樣.真係笑到出唔到聲>v<
去完音樂室就輪到課室>口<超好玩呀∼走果陣∼見到地下有果汁...佢個櫃通
當然就...>m<慘慘..我地個個都好驚∼落左去搵尹生 尹生話叫嬸嬸
清理..但係嬸嬸就叫我地@@”唉...算∼結果==
英勇ge我出動啦
>w<不過唔知岈d通裹面d野點算...濕晒-0-尹生話唔好理∼坌P期一會
處理喎..最後就係我地差唔多6點先返屋企>3<

|