yeah∼今日冇功課←-口-有d唔想做∼返去抄 - -v
呀呀∼∼∼好開心好開心∼不過聽日有中文測驗>口<算啦
我都應該識ge...如冇意外ge話....呵呵∼∼∼∼∼
放左學∼係度畫下公仔..笨企鵝真係大頭蝦--唔記得囉幅畫就
走左佬..我同笨綿羊收埋佢∼等到我地去到門口果陣先講佢知
佢好快咁去左我地個課室囉返><之後一直行∼唔理我地><
呀∼∼∼∼笨企鵝∼*唔好咁少氣啦>m<係度同你say 個sor
><唔好嬲啦∼*