今日真真真係太太太太曳啦我><竟然9點先起身>口<今朝一起身
差唔多係睜唔開隻眼..真係好累呀唔知點解∼我一心以為個個都要返學∼
全部都冇得玩星夢∼kaka∼點知一入到去...咁多人ge..>n<
搞錯搞錯呀 ∼不過都好∼以我ge努力∼搵左1m>w<好過冇呀ma∼
今日的確真係好冇聊∼入星夢玩..玩玩下想訓- -上網去論壇睇野∼d人
講ge野好冇聊∼廢ge 結果我上網睇漫畫∼有一本今日睇晒-口-幾好呀
唔錯+@v@果本漫畫叫魔法王子 得4集!!好快會睇晒^0^入面果個男
主角細個果陣好得意架>w< 得意lee2個字令得諗起kk同我地講過:
得意唔係一定解可愛.仲有一個解法係如意ge意事∼即係事情好順暢∼照住你ge
意思去辦!!(可能有d錯架--)唉唉∼我睇完漫畫就食我ge午嚏膉ㄨL就係
4點先食∼- -”
聽日又運動會喇∼又係坐坐坐-0-好悶悶∼不過就有啦啦隊ge比賽
好想睇呀>v<禮社今年要努力∼要win呀∼∼∼∼∼∼唔好俾仁社win呀
呁@in左咁耐∼都好應該讓位啦∼!!俾下我地win下都好呀ma∼呵呵呵@@
(以上有咩得罪ge地方∼請原諒∼*)
|