|
|
今日PE堂....  |
分類: 日記 |
PE堂哥邊落好大雨,,
諗住唔洗上,,
點知個亞SIR痴佐線,,
叫我地落去操場
雖然有瓦遮頭,,
但係好大雨,,
又有風....
結果D雨就入曬尼...=3=
之後我就講比我哥個所謂GE"朋友"知D雨入曬尼
點知佢同我講:
你怕正濕D眼睫毛,,變番直呀!!
佢指GE係佢以為我電曲佐D眼睫毛...
我D眼睫毛天生就係咁曲嫁LA!!
唔抵得咩?!
佢重話用尼電直D眼睫毛GE哥舊野cheap喎,,
話如果唔係cheap野ge話掂水都唔會直
都痴線嫁,,
同佢講我冇用又死都唔信,,
你冇野呀!!!
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|