今日一返到去
老師就播老夫子...
因為就尼放假先肯咋!!!
當然!!
我唔會有興趣LA!!!=3=
播完老夫子又播花木蘭
之後冇計,,
唯有傾計....
聽日可能就冇咁悶,,
因為老師話比我地玩電腦!!!!!!!!!!!!!!!!
太好喇!!!!!
期待聽日GE來臨......