|
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
死雀..  |
分類: 日記 |
PE堂哥陣,,
打打下波見到隻死佐GE雀係地下,,
嚇死,,
見到佢隻眼,,
真係覺得好似D死佐GE雞隻眼,,
我當然係彈開LA!,,
我都怕禽流感+嗎!!!
今日開始放暑假喇..
不過個鄭sir真係好冇良心..
明明放暑假,,
重叫我地做BCA,,
重要係全本....
9月交,,
好頂佢唔順..
平時講書悶到死都算LA!!
重要比咁多功課,,
都唔知佢係唔係有問題GA.....
唉..
不過都係要做嫁喇....
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 29 | »
|