|
|
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
蜘蛛?!  |
分類: 日記 |
琴日係屋企見到隻蜘蛛,,
比平時GE大小小LA,,
之後我家姐比佐支殺蟲水比我,,
我好鬼驚,,
之後噴佐去,,
佢就跌佐落地,,
真係超驚,,
到佐今日我落但去等車,,
行過見到隻好似蜘蛛GE野,,
我以為係繩,,
點知係蜘蛛,,
重要係好大隻,,
好似一個鬧鐘咁大,,
係一個普通GE鬧鐘咁大,,
唔係細版!!
我以為世上唔會有D咁GE大蜘蛛,,
點知真係有...
我上佐車之後,,
有個亞姨踩死佐...
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 29 | »
|