HI=]今日係我第一寫blog嫁...嘻嘻=]
考試都考左成個冇禮拜喇...心晴都幾平穩...冇咩問題//
但係有幾科就驚吾合格囉=]
今日同d fd去踢波...我地五個有講有笑...
好似以前咁開心...唉!!!真係好想返去小學...
同d同學一齊[生活]!!!
我表姐今日搬走了...有d吾捨得...TT