九月七日 晴天
今天上的課都挺好的....
不過自己心情不太好...
上堂時一直諗住選舉ge野.
究竟我係唔係應該自薦自己呢?!
而家我淨係知自己係超級唔想再做班長!!!!!!
因為我唔想再.....
重選.....我不知自己做得是否正確的?!
但我只想得到一個全班所認同的選舉!!!!!!!!!!!