今日好早起左身~6:00a.m起左身...特別精神o!~
同左班朋友去打籃球
haha!^_^由9:00a.m打到12:30p.m
好好玩!班朋友今日特別積極.令我都充滿衝勁
><><打完之後去食河粉
好好味牙
食完之後去明德睇個朋友去拍片
拍視藝科ge片
haha
個朋友吾識做戲牙
叫佢大聲d都吾得>>>>>之後我仲客串演埋1份tim
hehe!~~~之後再去打波
打到一身汗就走le...仲去左傾計牙!!
到左7:00p.m就走le