今日回歸le.係好奈ge長眠中醒左一樣
次次星期日都好吾捨得,.因為第日就係monday.又要返學...........
唉~~!!
今日一起身,好似係6:00am,但係吾想再訓,昨晚重係兩點訓tim,
....有機打牙ma
hehe>>>>_<<<<不過自己係10:00am出左去
去邊????去左受洗禮....係金魚(1p09)ge洗禮牙
恭喜佢由今日開始就係一個真正ge基督徒牙
55.....>>>遲d又要考試le
happy ge學校生活又變成悶極ge溫書生活le...
大家要努力牙....
|