今日番到學校...
個個都好開心>>>>因為早放牙haha
上IH堂....以為要默書...點知牙sir掛住教書..吾記得左.hehe~~~
跟住IS,小測o,,,不係太難,,,
小息後,,上英文堂....
無奈ge事發生左le....
牙黃xx(2p42)俾牙sir叫出去企
我笑左一笑..個牙sir都叫埋我出去...-.-無奈..~~~~
跟住牙sir問牙笑咩...我話笑緊其他野....跟住就俾我番埋位坐
吾知好嬲定好笑o!@$#$#
跟住上MUSIC堂,,,,牙呂sir話我地班係吾係好high
點知牙陳gwok威(1p16)話係...then牙sir好嬲話叫佢小息揾佢o
唉~!!!!!
跟住眨眼就上埋其他堂
返屋企訓覺oooo
|