六月十四日 雨天
今日6:00起左身溫書,到左7:30同同學一齊番學,好緊張牙,
今日考ge係英文writing+grammar,我地先考grammar,
好難牙,3份閱讀理解,勁難牙,好驚好低分牙,點算牙,...........
之後考writing,都好d,冇咁難,不過心情未平復,希望考到好
成績la.