六月十五日 雨天
今日係考math+中作,冇咩野溫,所以7:00起身
番到學校,又係個個系到溫書,溫作文格式,不過
easy job.hoho,無幾奈牙miss入黎le,收到份
卷,要作兩篇,no.1係作{較喜歡邊張設計圖,有甲
乙圖去choose},我揀乙果張作,又係度講作廢話,
吹水吾抺嘴,不過吾咁做邊夠字數可言ar~.~{我以
往作完文,睇番自己作ge野,好想撕裂佢,勁廢話}
考完之後,就係math,long quest 勁難,吾明點做,
{其實係我廢},有2,3題冇do度,又冇左至少6分牙,
>.<然後考m.c.冇long guest 咁難,不過都有2,3
題係撞ga.
I hope I will have a great result in final exam.
|