七月1日 陰天
今日係回歸ge日子,所以我約左李+,裕林,陳國威去打排球
我已經有兩日留係屋企,我發霉le@.@
果兩日係屋企悶到發癲
因此今日真係好開心又出黎同朋友玩
不過果兩日都唔係白過ga
我係到不斷諗要改自己d缺點
要改左(口疏,鍾意話/講人,仲有大把)
我會努力ga,h.h a.a
但係今日出到黎,我發現自己無改過
我有話到裕林兄呀,我講完自己個心都唔舒服
好想改左呢個缺點呀,唔係仲有大把唔開心陸續有黎
打完排球之後,陳國威走先,我地3個又黎he le
我地去左籃球場,本來裕林唔想打,但係佢最終都打左
好happy,又打籃球,打到好high,不過裕林d波就差左d
佢好來冇同我地一齊打le,次次都唔出黎打籃球
唔差左至奇la,不過我覺得自己好獨食wo
成日都無傳波,sorry,我次次都唔記得睇人走位
十分超級sorry呀,下次我會傳多好多波ga,我再次會改ga le(獨食)
打完籃球,出左身勁汗,去左商場he,凍到結冰咁
係到周圍行,由8:00行到9:14(唔記得左le),之後去7-11食飯
食完去左搵何敏佢地,係到不斷講笑,好搞笑,不過真係講笑ga咋
sorry,之後何敏走左,呀濱man同我地又係個新公園玩
幾好wo,中秋就係果度慶祝,唔駛去寶康lu
跟住玩到11:45,我同裕林走lu
七月二日 雨天
今朝早都幾好天,但係我兩隻手都好痛
用唔到力咁,我訓左11個鐘先起身(12:15a.m-11.20a.m)
我好奈冇試過訓咁奈le,訓覺始終係最舒服ga
到左1:00到la,陳國威問我打唔打籃球
但係我雙手.......我推左o.o,但係3:00果時
廖廖問我打唔打排球,本身有d唔想去
但係好奈冇同佢一齊打排球le
所以應承左去,去到之後,打左一陣
天上突然間風雲色變,好似要落雨咁
點知真係落雨wo,我地即刻返屋企
我同林仔,廖廖and陳國威係隧道避雨先
等左好似半個鐘,等d雨細左,先番屋企
but始終都係濕哂
我地變成落湯雞@.@喔!喔!喔!喔!
之後返到屋企發霉o#.#
|