七月十六日 晴天
今日李+喺11:00CALL我,我果時先起身,仲係好眼訓......
之後開始用電腦,用到十二點倒食飯,
然後打電話問李+,鴻仔同裕林佢地打唔打排球,
鴻仔唔出得街,而裕林佢唔舒服,唔打擾佢LE,俾佢休息下,
李+就無問題,不過大家都日日出街,都好攰下,所以今日休息一天,
但係喺屋企好悶,而家又唔打機,無野做WO,
又無好電視劇集睇,好悶O.O
其實我昨日所提到GE刺,我昨晚同軍宇傾過LU,
佢開解左我,令到我心情好左好多,果條刺都BYE BYE 左,
所以我昨晚10:30就訓左LU,多謝哂軍宇,
我而家識點做GA LE,冇野煩住我LU....
|