七月十八日 晴天
今日本來諗住又喺下午一點同李+,裕林去新都城HEA.
不過陳卓豪話打波,更係去LA,所以係2點果時去安寧打波.
打左4個半鐘,人都散哂,好攰呀!~~!
跟住同裕林一齊行返屋企,又同佢傾野.
我講左我GE睇法,但裕林佢就有苦衷.
冇所謂GE,我果D意見咪作參考用LO.
無論點樣,我都會尊重你GE決定GA,支持你.....
不過你一定要諗清楚O.O