七月十四日 晴天
今日對我黎講係好遲先起身,成9:00先起身
我平時6:00起身ga.....不過放暑假,有排訓
然後打俾裕林問佢打唔打波
佢話好攰,話唔去wo,我唔煩佢lu(之前會煩住佢)
跟住睇電視,冇乜野睇,好悶@.@
睇到1 點半,再call裕林,佢原來係圖書館,仲要開咁大鈴聲
搞到佢被人罵,對唔住呀&.&但係佢話會去打波
順路去,之後我都急腳出門,好熱,點解政府唔搞白雲行動
搞個乜野藍天行動,超級曬...........
去打,打左一陣波,唔想打,好熱,一舊雲都冇
曬到爆炸BOMB BOMB BOMB
打到4:30,得返我同李+,裕林AND TOBY,走去茵怡花園食野,陳國威走先
果度D野SUPER抵,食到我好飽O.O
AND THEN 又係度HE LA,去左公園玩,乜都玩
成個細路咁,玩到6:30,散場LU,TOBY自己一個走
而裕林要跑返屋企,好趕時間呀佢,趕唔切冇得食飯
而我同李+慢慢行,我地分別之後
我跑去追裕林,竟然追到佢,我以為追佢唔到TIM
佢趕得切番屋企,好YEAH,佢有得食飯
不過我自己孤獨咁一個人行返屋企(講笑咋)
|