七月八日 晴天
今日朝早八點起身睇電視,成朝係屋企
好悶呀!!!!!!!!係13:30果時,TOBY問有冇籃球打
之後我就問李+打唔打籃球,然後喺安寧打波
好熱呀,三十幾度,不過打籃球就算LA
個個朋友都好辛苦,覺得好曬
ME TOO!_!曬度連籃球板都好辛苦先睇得清楚
之後鬥左兩場波,AND THEN玩OUT,我被林+同蘇文朝煩住
我叫佢地收口,語氣重左,I AM SORRY VERY MUCH
我唔係有心GA,因為俾你地煩住,忍唔到語氣
然後濱仔同何敏黎左,濱仔同我地一齊鬥波
好攰呀@.@跟住去左M記嘆冷氣,見到一個男GE勁露底
TOBY,李+同陳卓豪用手機影左落黎,好搞笑
不過緊係DEL左呢,唔會咁缺德GE
AND THEN7:00倒大家就散LU
返到屋企,好攰,好想訓教,但呀爸叫我沖左涼先
其實我有D覺得李+同裕林對我冷淡左
可能係我自己覺得LA
定係因為我GE問題呢?.......
|