七月九日 晴天
今朝早起身,好悶,冇野做,等緊時間浪費
等到下午兩點九,去打籃球
我行去安寧ge期間,我直覺覺得裕林會去打波
點之佢真係喺度,跟住打比賽,我而家冇以前咁獨食le
不過仲有好多未改,我會努力ga
之後何敏,siu敏同濱仔黎左
濱仔同我地一齊鬥波,鬥完我就同何敏傾下果d野(唔可以講ga^_^)
我本身唔想講GA,不過為左SIU敏著想
我講左我GE感受俾佢聽,我好驚我GE說話HURT到佢,對唔住呀
佢話左佢GE決定,我會支持你同等你GA
希望我地可以好快又再次一齊玩得好開心
我亦都同裕林坦白咁講我對佢GE感覺
佢都坦白同我講佢GE感覺
我好開心裕林對我坦白,令我知道自己有咩唔好
我真係成個人得到解脫,好開心可以同裕林,李+做好朋友
|