七月三日 晴天
今日要當返值(prefect),係6:30起左身,有d眼訓
返到學校當值果時,今日group prefect捉哂我d朋友
李+,鴻仔同林俊耀都俾人捉左
三個都頭髮過長,唔關我事ga
當完值,miss HO派暑期作業,順便check埋優點同缺點
我無缺點同有6個優點,幾開心呀,不過之前ge辛苦係值得ga!.!
上完班務課就上C.S,果27分對我打擊好大
我考得57分.....唔係咁好LO,不過算LA
跟住上L.E,YEAH,開心返D,我考到58.5/80
都唔錯LA(對我黎講),AND THEN 小息
同朋友傾計,朋友佢地好高分AR~.~
完左後就上I.S,比重咁高GE科,我好緊張呀
我考到中文76/100,英文31/40,都得GE
OK LA,我都估到今次考試可能.......
上完又食LUNCH LE,不過冇訂飯所以冇食到LUNCH
LUNCH過後,就派英文-------最重比例GE科
我READING65/83,幾好GE,而LISTENING就49/60
,WRITING就62/100,唔係幾好呀#.#
對完就對CHIN.HIS,我有85/100,對我黎講好左好多GA LE
不錯不錯......
放學後要TRAIN花繩,我兩隻手都好痛
失哂表現,HOPE表演及比賽時會有勁好PERFECT GE 表現LA
BUT今日有D唔HAPPY,裕林冇乜同我講野,本來我心軟左
我好想同佢玩,因為同佢玩都好開心,但係而家係佢唔理我WO
.......我都.....唔知點好
已經有一位好友憎佢LE,唔通我係第二個........
|