美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


表演即將來臨le,大家要努力呀 分類: 生活記事

          七月三日                 晴天

今日要當返值(prefect),係6:30起左身,有d眼訓

返到學校當值果時,今日group prefect捉哂我d朋友

李+,鴻仔同林俊耀都俾人捉左

三個都頭髮過長,唔關我事ga

當完值,miss HO派暑期作業,順便check埋優點同缺點

我無缺點同有6個優點,幾開心呀,不過之前ge辛苦係值得ga!.!

上完班務課就上C.S,果27分對我打擊好大

我考得57分.....唔係咁好LO,不過算LA

跟住上L.E,YEAH,開心返D,我考到58.5/80

都唔錯LA(對我黎講),AND THEN 小息

同朋友傾計,朋友佢地好高分AR~.~

完左後就上I.S,比重咁高GE科,我好緊張呀

我考到中文76/100,英文31/40,都得GE

OK LA,我都估到今次考試可能.......

上完又食LUNCH LE,不過冇訂飯所以冇食到LUNCH

LUNCH過後,就派英文-------最重比例GE科

我READING65/83,幾好GE,而LISTENING就49/60

,WRITING就62/100,唔係幾好呀#.#

對完就對CHIN.HIS,我有85/100,對我黎講好左好多GA LE

不錯不錯......

放學後要TRAIN花繩,我兩隻手都好痛

失哂表現,HOPE表演及比賽時會有勁好PERFECT GE 表現LA

BUT今日有D唔HAPPY,裕林冇乜同我講野,本來我心軟左

我好想同佢玩,因為同佢玩都好開心,但係而家係佢唔理我WO

.......我都.....唔知點好

已經有一位好友憎佢LE,唔通我係第二個........

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 58
累積人氣: 9658
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌