六月二十六日 雨天
今日心情好左好左,全靠各方好友全力安慰
多謝多謝,今早起身,先返學校練花式繩
遲d要表演+比賽,好緊張,亦都好攰
都係為左費時失手
練習之後,火速返屋企換衫出街
同李+,林+,林仔,楊裕林,陳國威,小小倫,同鴻仔一齊去旺角買衫褲
但係到左旺角,我同林+先食飯
sorry,要你地等等,但係呀陳國威同楊裕林
好似要去投胎咁,自己去行街先
費時理佢地la,食完之後,一齊去信和商場睇野
又係果2個----->陳國威同楊裕林,又自己行
我同李+佢地一齊行,再次不理佢地
之後我地去女人街買衫,我屋企有好多黑白灰色衫同格仔shirt衫
所以我買左1件紅色ge T_shirt,仲有一件白色ge
而朋友們就各有收獲,互問意見
幾開心下,之後同楊佢地集合,返坑口打排球
呀林+同陳國威吾去打,我同其他人去打
打到6:30行返屋企,又落雨wo
變rain chicken
ps:"手足只得兩個字,所以只有兩個知"
我完全唔認同,手足不一定只得一個
可以有很多的
朋友要聚在一起,一同玩樂
一同成長,一同經歷困難
才是真正的手足
|