六月十三日 雨天
今日番到學校就要perfect當值,好累牙,我同同學冇咩
捉人,捉左1,2個頭髮過長,之後成條蛇咁上番課室,然後
上I.S堂O~~又係睇果套烈火雄心,好激,好好睇,個消防
員係好高跌左黎,好彩有佢跌左落中途有ge鐵網,冇死,
不過肚果d皮就爛左,d內臟出左黎,好核突牙~.~但係佢
都係瓜左,跟住上I.T,好憎個miss,又話扣分又剩,好煩
好多同學hate 佢la,小息到左,又要on duty,好累牙....
不過我會堅持ga>.<小息後...再上ENG文,吾知佢狂講
咩廢話,個外籍teacher好煩ga,日日話throw 人出去ga,
又係噪呀ge 1課,上完ENG文上I.H,我地係到check答案
又答問題,+平時分,我係最高分果個牙,haha^.^
and then 又小息(今日早放),on duty!.! 好累o tried
然後又玩ABCDEF,不過玩柔和set 牙,個個隻手都吾紅ge,
I dislike this ,不過要到7月先會同同學玩番lu,because
of 考試,辛苦@.@after that 上普通話,又係I.T果個miss
I hate her,nonono,係we hate her,不止是我牙,佢又
扣人分le,#.#好煩牙佢,不過我地撐到ga,55,+油.then我
地上中文,又玩ABCDEF,正常set,痛左d o,多左d人隻手紅左o
hehe^.^到math,做數溫書,不過好累牙,做完就訓下覺lu
I hope the final exam will have good result.
|