六月十一日 雨天
今早起身果時,都係6:00a.m 之後再訓過
番到學校,我同d 朋友傾計,然後同同學落去攞
獎,點知牙sir話結業禮先攞,所以好無奈咁上番
課室,之後上中文堂果時,本身無野做,所以過
大海同朋友傾計,點知有人無端端講性愛,搞到個個
都講,不過真係好好笑,牙魏同學 林同學 同我系咁笑
笑到肚痛,勁白痴同搞笑,仲有Dr.雙L 係到扮哂蟹
佢地真係超級專家,突然扮純情,話咩落salt落咩到
,笑死人,之後發生激戰,牙Dr.L發揮本性,1p2,仲有d人
現場旁說,仲勁個牙叔,伍(晃)榮.
然後英文堂,到我考oral le,被人窒,狂攻我ge point
唉~~~~跟住又過左無聊ge一堂,科學堂仲死,勁悶
牙sir又吾俾人趴係桌到,真係好想學莊sir講ge吾駛靠
牆企係到訓ge 本領牙~~
最後就係math,,好開心,吾通我鍾意左做數,,hoho
我覺得識做難數會好有自豪感hehe
總之----考試大家要努力牙~~~~~
|