六月十二日 雨天
今朝返到學校,只覺得'''熱''',同同學傾計,之後無端端玩
猜包剪搥打手,我隻手被人打到紅唒,d細胞都死哂,但係另
一個被我打到瘀左,sorry牙,玩ga 咋,之後上中文堂,同人
地玩ABCDEF,個個玩勁high,我係最淡色果個,係到狂打
手,wowowo~~好正,之後小息,俾隻手抖下,然後落去上
體育堂,我俾牙sir鬧著迷彩褲(紅黑色),但平時果d係黑色
ga~.~跟住牙sir仲罵我冇睇住d人,話個溫度計吾夠2日被
人整難左,d人整難關我差事,仲要罵到我7彩,'_'不過我好
快回復心情上中史堂....
lunchtime後,又黎ABCDEF,我今朝ge戰績繼續累積,好痛
牙~~不過好開心牙,玩完之後上英文+I.S. ge悶堂.不過係I.S.
堂,牙sir播烈火雄心(西方film),有不少英文粗口聽o,又有時有
色情成份,不過牙sir skip 左oooo,之後又是math,又有數做lu
hehe~~~最後,我好吾好俾自己享受f.2呢????
朋友是不可缺少的.........友共情不變
forever friends
|