七月十九日 晴天
今日我好唔開心,我呀哥發生意外而入左醫院.
我好擔心佢GE情況,不過佢大致上都無事GE.
仲有第二D野唔開心,不過我唔想再理佢LU.
心底話,我好想喺呢度講出黎,成日憋住係心裡好辛苦呀.
我GE說話跟本就係廢話,對佢黎講一D用都冇.
與其浪費唇舌去勸阻,倒不如自己開心地生活.
自己就像一個氣球,隨時會爆發一樣.
人們虛偽的表現和假惺惺的行為,我真的想嘔出來.
我再不能忍受下去了,只好忘記他吧........
來吧,不要再忍受下去......到頭來辛苦的只有自己而已.
我現在很想回到過去,便不用好像現左的情況.
那麼的辛苦.....那麼的煩惱.....
|