八月二十一日 陰天
今朝7:30起定身,用左一陣電腦,用到8:00開始換衫.
8:40出門,又係去安寧打籃球哦~9:00去到安寧........
見到李+同廖廖一齊等緊籃球場用,等左一陣,個場就空左le.......
入到安寧籃球場,亦都係等,等有籃球人士黎唷!~我聽左陣mp3.
裕林就黎左le,之後d人都陸續黎左,我同廖廖,toby一隊.
而李+同裕林,林仔一隊,打左2場之後卓豪黎左,打埋game3就再分過隊le.
之後打打打打打打比賽......打到攰哂,林+同軍宇黎左wo,so 驚訝~^o^
佢地都係做功課,而我同toby,廖廖,林仔都有bring暑作,諗住打完波去"做"功課.
打到2:30點鐘倒!!!!!!!我去左呀姨屋企拎野,而其他人一齊去食飯.
我3:00到左呀姨屋企,係佢屋企食埋飯先走,之後返番去le.
3:30去到青年空間,佢地未黎,3:45走左去搵佢地,去左m記同五十嵐.
亦都唔見,返番去青年空間,係度~.~然後一齊"做功課",做左勁多,好yeah!!!!^^
做完之後,一齊玩層層疊,玩到好high,跟住玩大富翁tim,個個玩到癲左.
林仔勁搞野,自己冇錢係度亂叫價,搞到天誠佢用左n倍價錢買地,好好笑^^
玩到6:00倒,大家就走lu,返到屋企,睇電視,食飯,用電腦.....
同裕林傾左陣msn,之後大哥話要用電腦,我諗住係地下休息陣,點之訓著左.
而家5:00a.m打blog,訓唔著,我覺得自己愈來愈少訓le,訓得5,6個鐘就夠le-________-''
點算唷~
自己已經放棄左le,再沒有留戀的事情了,早已把它忘記得一乾二淨了.
只希望自己可以變回昔日的自己,好像小學時那樣的正常,不再講粗口,有禮貌及不暴力..
總好過現在吧!!!!!!我覺得現在自己非常之不濟,我希望可以改番好la..........
明白到勉強無幸福,要與一些明白自己的人做朋友,總好過被人誤會吧!!!!
沒有共同背景的人價值觀和性格上比較不同,所以還是不要勉強自己了.
有人明白自己感受當然開心,但我還是最怕那些冷嘲熱諷,要給說話人們聽.
是多麼的麻煩,多麼的小器,聆聽者心裡面也受到傷害,這又何必呢?!!
|