| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
2009-08-29  |
分類: 未分類 |
好累呀... 我今日去左西貢個到遊船河....~~我今日玩左
香蕉船la...同游水.....好正呀xd......我地玩完之後去左附近喲沙灘
個到玩左陣....haha....跟著食下午荼...系船個到食...我地今日玩到4點幾
最初呢..我係唔咁玩香蕉船喲...但我阿媽話試下la...咁我就試下la...點知.....
原來真係好好玩wow....我玩左好多次...haha...xd.....真係好想再出過去遊船河呀=)
今日就係咁多=)88 留cm呀=)唔該
|
| 發表時間:2009-08-29 08:42 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 111 | »
|