今日苦悶呢~"午膳......車神&傻傻狂問我係米TB"
因為婷婷答佢地[[[[[[我地搞機"......
跟住~ng知玩到D咩~傻傻用佢ng知咩地方撞過黎*
結果........變左紫色~(知ga la!!!)
課外活動....又爆甲"頂!!!!!
放學返屋企~入到房無野做~係到影相*
一舊野分開三個
大>>變>>中
中>>變細lu
細一開係隻.......青蛙"
我都ng記得幾時放隻青蛀入去.......應該都有三年......."
刊登時間︰2006-05-24 07:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日同婷婷去剪頭頭~
我地都只係剪薄左*冇咩ng同"
跟住]]]]*婷婷陪我去旺角買野~
買左個黑色袋袋返學ar>//3//<
4點幾返左坑口食野>>>>見到個不速之客!!!
食完{{{{送婷婷撘車~就走人lu*/////
刊登時間︰2006-05-21 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
病左~休息一天~
聽日如常返學!!!!
刊登時間︰2006-05-18 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日一出門口就見到呀姮~所以一齊行^-^
一出到去~我地條群飛起"太大風了!!!!"
午膳比車神狂打Pet Pet&扭耳仔"
放學個陣驚死我~You Can叫我留低...."
好彩ng係~原來係幫佢手點野~
我愈點愈多人~阿喬等惠琳//邦邦等肥榮"
所以全部人都幫手~【【除左威威一個]]]]]]"
司徒第一次咁好人~話我地幫Miss Lee手~
所以請我地食~[[[薯餅咋".....
點到6:xx幾la~先走人"
返去屋企個陣暈暈地~
一返到屋企~見到表姐帶左芷晴黎玩~
玩左陣就走左lu~我暈暈地就訓左係梳花到~
阿媽就幫我探熱.........結果==發燒"
呀~慘慘ar~ng想睇醫生ar!!!~
刊登時間︰2006-05-17 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日好悶好無聊~重比人話我認真聽書"=3=
午膳.......比車神夾功3個打我1個"><
重比人改左個花名.........【【兒銅遊樂園]]]"
(/"≡ _ ≡)好似差ng多~ng記得lu!!!
放學~陪惠琳一齊點個D中文工作紙"
我未點完就同榮走左lu~
sorry ar~榮. . . . . 我ng記得做某件事ar~
sor ar"原諒我吧!!!!!~
刊登時間︰2006-05-16 07:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]