今日起要6點3起身,慘~~ 因妹妹俾學校選左做跑手=.=,搞到要7點半返到學校,6點半佢要起身,7點同佢去大快活食早餐,唉~一個餐要19大元,咁死貴
近日绣花搞到我D指頭脫皮t^t
露佢就擺酒喇,個日唔知點好,過完門我就冇家可歸,本來去個fd 家坐下,點知佢要打波,冇奈,流浪到晚上飲喜酒,慘