由昨天開始我失去至愛了,我冇你上一個女友咁大方,識為你著想, sor 我太自私,霸佔左你t^t,但同你一齊時真係好開心,我都唔識點去形容,開心到好開心,但要改變了,你要知架野都知到,你都講暫時唔變等慢慢轉淡~~我一早講左我俾唔到幸福你,俾唔到家你,其實我覺你心裹重有她,雖然係返唔到轉頭,但佢係可以俾到一個家你,我都講過你知,我係小糖果,甜味過左就會忘記,你已應承左我搵多一個女友,我都好高興,日後見少d,咁你就有返d 機會去搵,再見了~ 斯豪,我真心愛你,但我乜都俾唔到你 sor
同你一齊的日子過得真快,我擁有過一個碩士男友.愛一個人真係好難,知你誇唔出障外.