你成日都係咁,說話好重,我唔係你家人呀,T^T,我受唔起你咁架態度,唔岩可以對我講,但都唔洗黑曬面用咁重語氣,講說話前你可唔可以想下講左人地會有乜野感受,次次都係咁,利到人地喊,我唔出聲你都知有事發生左喇,重洗問嗚~~~好嬲你,係你家時都喊左2次,返家係 BUS又喊,我點知你咁多野姐,我又唔係成日同你一齊,我都係好心之麻,你都要想想人地做D野係為邊個先得架,一開始時就同你講左你說話好利,又係你話改,都冇改過,心傷死嗚.