今日去左太子金加利食扒,我同妹妹叫左個什扒,D 牛扒就麻麻喇,不過D 豬扒就好好味,我以為有配飯OR意粉,點知冇GA,食唔飽添,咁又夜未返家先囉,點知係一個公園見到有個男人訓左係地,原來佢死左,唉~嚇死我....我以為佢醉左.......
坐 KCR返家,原來去落馬洲D 車都VIA 上水哈哈,咁又好似多左車坐....返到家TOMMY就問有冇DINNER,咁就煮飯,我都食左半碗^^,又食左一碗涼粉咁就飽 LU