今朝呀勁慘...俾阿媽迫我飲牛奶...我唔係幾鍾意佢果種味咖 =v= 阿妹就唔駛飲..係到串我好想打佢..呵呵 11點過後..我終於諗到有咩好做..睇好底b ge卡通片=v=(冇野做) 呢杯野正呀跟住發mo囉
今日訓到10點先起身..勁 c豬你唔駛唔底得點解kit打咁多cm俾我啦...咁我第一次打日記都想人地覆多d咖啦..係咪..更何況 我唔係女仔= =我諗kit會留返多d cm俾你ge @@今日個頭有少少痛 冇咩事 ge跟住唔駛講啦..又係發mo..繼續餓死呀.吃香口膠飽唔飽肚咖= =今日個天好左好多.死人龍騎好鬼死底b = =(我冇睇咖 = =+)隻腳又痛 == 隻腳後面dd果個位痛痛地 = = 我又冇係屋企跑來跑去..點解會痛咖 = =今晚唔知食咩呢..@v@ 食食吓飯食左d落條褲到 =v=
我今日好叻仔呀 自己整左個杯麵.叻到呀...最慘ge係...我食唔飽.=v= 我又用我ge絕招..發mo功...落雨天個人傻傻地咁..竟然要我陪一隻冇智慧ge動物玩波 = =" 坐係張床到睇雨景...得一個人 好悶..<<<<本人無聊冇野做影ge pink都幾令 不過我有奶白色 .耶2隻手都傷 型啦
P.S:由於今日天氣酷熱...所以本人件衫唔係本人身上
踏入8月GE第二日............一起身..又係俾呀妹玩..(O咀ING) 今日又話天氣唔係咁好GE點解又冇咩點落雨.而且仲好好天.到左就快12點30分.跑左出去個廳到睇青出於藍 唔錯咖幾好睇 岩晒我呢D日日係屋企發MO的香港市民睇完之後.又唔知做咩好.悶死我啦..<<<之前係人地屋企影咖 冇d儀態 = =
死人阿妹唔煮野俾我食
俾c豬捉左來打日記∼想打俾穎睇 @v@
講咩好..日日都俾呀妹玩.上次俾人發現我偷偷地踢波 =v= 所以而家日日都係屋企發mo
對唔住呀穎.我之前唔知你唔得閒.就一定要你理我..好對唔住呀......頭先又俾c豬訓話...
隻手都唔知要包多幾多日...=v=