今日 ................ 訓左好奈先起身.....起身又想再訓過..
死..........................打咩好= =
就快ut啦 你地快d溫書啦 唔溫抄晒唔關我事 哈哈 我都冇溫囉 訓覺仲好
ut又點 = = 你識都係死讀者= =問題係你而家讀左 == 大個你會記得咩 = = 傻婆敏俾我張相呀 =v= 都唔知點解佢係咁話自己肥囉 = =我唔係幾覺 = =
呢排好鍾意訓... 學左傻c掛... 呢排天氣都幾熱吓 日日迫我開冷氣...電費唔係我交咪得囉...得閒又去買泥先....sasa果d好用呀= =不過唔係幾敢入去 = =搵日叫個女仔幫我買囉= = 幫我買請佢食m記 哈哈 講笑姐= =
|