第一日
我第一次係呢度打日記,所以唔知講d咩好..好多謝c豬同穎幫我搞呢個日記
herman331
暱稱: 傻仔堅
性別: 男
國家: 香港
« June 2025 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
UT聽日最後一日啦
哈 今日發現左個好傾得...
好奈冇打= =
又俾人偷拍 冇野好講
今日..
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


UT聽日最後一日啦 感動 分類: 未分類

MOMO   以後叫你做小白豬咖啦.....  哈 真係幾似你...............KIT ....傻婆C就快生日啦 你識做啦...  最好唔好搞到佢更加傻啦... 激死佢就唔好啦...聽日有D想去睇死亡筆記... D FD話好好睇 ....   MOMO俾唔俾人鍚?整係鍚你一個..

 



2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


哈 今日發現左個好傾得GE FD.. 分類: 未分類

今日又係踢波囉= =

我個FD 黃XX俾左份野我 佢自己整咖..D女仔真係好好心機 = =

1-現在時間-21:14     
2-大名-herman堅
3-今年幾歲-15
4-住邊區-官塘   

 5-幾時生日-3月31日
6-食吾食煙-梗係唔食啦...
7-飲吾飲酒-苦死你..
8-2咩公仔-好似冇 = =
9-2咩汽水-KFC果隻百事 = =   
10-2邊個-你想知咩...自己諗吓啦 
11-2去邊-去街囉...(踢波 =v=)
12-2男定女-我男仔你覺得我會鍾意男定女= = 你覺得係男ge話 你可以去睇醫生...
13-有冇試過離家出走-有一次不過唔知算唔算
14-有冇試過...-...

15-有冇試過逃學-試過
16-有冇見過方力申[真人]-有
17-有冇試過同側田握手-有d想不過冇
18-最好既fd系邊個-係fd都好
19-最憎既人系邊個-最僧僧我ge人
20-最想去邊旅行-全world
21-睇開邊份報紙-星島
22-放暑假有冇染髮-冇.....light red幾令 = =
23-對上同邊個傾電話-fd囉= =
24-對上同邊個傾msn-黃xx ,敏,穎,kit,c...哈 好多唔記得晒= =
25-對上同邊個出街-唔鍾意出街 = =
26-對上同邊個影相-隻狗= =
27-聽緊咩歌-1公升眼淚d歌
28-最近有冇人生日-有 我學校個fd
29-最近有冇人病左- 梗係有啦= = 小MoMo 話緊你呀 = - =
30-最近開吾開心-ok啦...
31-用咩筆袋/-無印...crazy room = =
32-筆袋/盒最多咩牌子既筆-無印
33-鍾吾鍾2無印筆-好好寫= =
34-鍾吾鍾2無印d小食-棉花糖 =v=
35-鍾吾鍾2無印d飲品-冇飲過
36-用緊咩手機-多用途手機
37-手提咩台-遲d去people
38-想吾想轉電話-次2一有新電話就轉電話好晒錢咖

39-想要邊部電話-可以ge想要晒
40-鍾吾鍾2食珍寶珠-食珍寶珠...有d...= =
41-今個月有冇爆分鐘-都未上台= =爆咩姐= =
42-覺得同性戀點-冇野講= =自己唔係咪得囉
43-有冇養寵物,如有:叫咩名-豬妹
44-2sa定呀gilld-阿sa
45-2咩色all star-米白 粉紅...
46-鍾吾鍾2你間學校-ok啦
47-鍾吾鍾2你個班-都幾好玩
48-呢排有咩想要-咩都想要
49-2咩牌子-converse
50-覺得自己個xanga靚吾靚-梗係令啦...搵人幫我整
51-大個想同邊個住-女友/老婆= =
52-鍾吾鍾2側田-佢d歌好聽
53-上堂聽吾聽mp3-一定聽
54-上堂訓吾訓覺-日日都上堂訓
55-2小食部咩野食-炒米= =
56-平時小息做d-一係打波 一係行來行去 搵fd
57-放學系咪即刻番屋企-唔一定 留係學校打波...
58-放假會做d-搵人傾msn
59-有冇兄弟姊妹-有 好煩= =
60-last one.現在時間-21:34



2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


好奈冇打= = 無奈 分類: 未分類

今日 ................ 訓左好奈先起身.....起身又想再訓過..

..........................打咩好= =

就快ut啦   你地快d溫書啦 唔溫抄晒唔關我事 哈哈 我都冇溫囉 訓覺仲好

ut又點 = = 你識都係死讀者= =問題係你而家讀左 == 大個你會記得咩 = =傻婆敏俾我張相呀 =v= 都唔知點解佢係咁話自己肥囉 = =我唔係幾覺 = =

呢排好鍾意訓...     學左傻c掛...    呢排天氣都幾熱吓 日日迫我開冷氣...電費唔係我交咪得囉...得閒又去買泥先....sasa果d好用呀= =不過唔係幾敢入去 = =搵日叫個女仔幫我買囉= =  幫我買請佢食m記  哈哈   講笑姐= =



2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


又俾人偷拍 冇野好講 熱情 分類: 未分類

由於琴晚我張床俾人搶左 所以我被迫要訓呀妹張床 =v=點知第二朝..又俾人偷拍..跟住...冇野做..咪跑入廁所jel吓頭囉我jel得勁樣7 =v=跟住呢......係上次影咖...我本來想去廁所.點知俾我見到隻野...係到...(可能佢心諗,狗仔COME ON,佢係狗女=v=)冇儀態 = =" 2條新鞋..邊隻令D.今晚...食d咩呢....



2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


今日.. 疑惑 分類: 未分類

穎呀 以後如果係你呀妹用你個MSN果陣叫佢同我講啦..今日..悶到死 努力睇電視 睇電視....穎 我以都唔敢介手啦 >< 唔好嬲啦..你都唔準介手咖