|
|
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| Wif roKi`;) |
分類: 未分類 |
嘩..
今日同rOki出左去大埔"
好好笑xD`
出到去都兩點幾..
跟住係大快活食左個下午茶;))
then,,
過去大埔啦"
係火車度-v-"
竟然跌左之前影果d貼紙相-3-"超瘀xDD"
笑到傻左`
最後都係rOkI`執番=]
係大埔行行行*
影左貼紙相*v*
正=))
跟住再行多一陣"
時間過得真係快*
最後rOki買左一對拖鞋*
我買左一件衫``
-
-
-
I MisS U``;>
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 171 | »
|