終於考完試..
事後活動就係打排球啦=]
地理..=v=
.......
9點幾就放左..
我同弦啦啦聲走左..xd
跟住我地去左魚米家食野-v-
今次食左勁多野..-3-
xDDDD`
7號食左7隻雞翼*V*
跟住我地兩個同埋rokAi&小雯就去左ROKaI屋企=3=
吾知做左D乜黎-3-..
我只係知道我..弦..ROKI變哂做三眼怪-3-..
跟住我地就去打排球啦:)*
勁曬-3-..
打左都好耐下..
跟住跑樓梯先最死=3=
XP`
好笑的*V*
THEN..
我同去左買野..
又去食野-3--3--3-..
黃清弦就像媽媽般的-)
點解考試後一日都要做巧課/_\
功課ING-3-..
19號比賽 *V*..
緊張]]
|