` CaCa♥' BlOg
No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.
hermioneyan
暱稱: rebecca`]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
好歌分享`(許志安-前...
31/5
2009-05-23
4月25日
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 650
今日人氣: 2
累積人氣: 13935
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


camp完番黎xD 分類: 未分類

今次個camp..

幾好玩=}

d活動好刺激=D

琴日果個游繩..

嚇死我死下死下..

勁恐怖..

琴晚bbq..

屎屎笑死我..

巧儀都笑死我..

-

-

玩多兩三個遊戲就番房..

巧儀吾洗一陣就入左去沖涼=3 =

跟住我都沖左完算..

廢事夜d驚=口=

跟住我地係龐度坐左好耐..

又傾下計咁..

又商量下出吾出去玩好xD

最終都係冇既- -...

呀峰峰入黎講鬼故..

我同女班長都吾敢聽= =

但其實我係聽緊架..

好采眼訓吾驚姐!!

到左1點幾我就訓著左@@

發生左d咩事都吾知..

屎屎俾我整差d冇得訓=)

waKaKa*

我訓得好安詳-_)

-

-

到左今日仲刺激..

木伐製作=)

超正!!

尼斯湖水怪=)

不敢相信自已可以係果度經過=]

屎同埋彤而俾我整到濕哂^3

實在太好玩了*V*

過左冇幾耐e個camp就完了..

我、女班長、屎屎、彤而一齊去左上水..

許留山..

小丸子..呵呵*x*

跟住去就去買左d野就番屋企lu!!*

番黎之後訓左一陣就要去學琴..

攰到抽筋/3\