琴晚爆多野做..
打完排球番到屋企到8點幾..
跟住沖完涼食埋飯就9點幾LU..
我乜都未做過=口=
又科學默書..中文小測..英文默書..ART小測=V=
嚇鬼死人咩..
做哂D數學後就即該溫IS..
跟住英文..
已經11點幾..
好想死..
眼訓都爆..
ART望左兩眼-,-
今日果份ART..
睇到超無奈..
仲話好易..
30分都吾知有冇..
好采係ART姐..Xd
中文激死..
吾記得拎番屋企/3\
番到學校睇左一陣..
就係咁就測哂驗..默哂書..
我拎到PaTPAt個親筆簽名呀=D
笑鬼死=)`
你地恨都恨吾到呀>3
|