今日係最小堂上既一天*v*
這幾天既天氣愈黎愈凍了..
真係要命xDD"
今朝一番到學校..
wawa就走黎同roki講:mr xxx冇番呀..
嘩..
跟住全部人都知道哂xDD"
好多人都好開心-Q-
點知/3\
我地E2過左去2B班差吾多十幾分鐘度..
MR.XXX黎啦..
仲好惡添/*
好恐怖..
咁我地就上左最後一堂既英文堂啦!!
到左P.E堂..
我地去左活動室..
彈琴=D
TABLE TENNIS*
好玩好玩=)
到了電腦堂..
好似上視藝咁..-V-
不過好過家政咁多野做..
THEN..
我地就快速食飯..
去睇芭蕾舞=]
原本好興奮的]]
點知..
睇下睇下..
悶到抽筋..
D芭蕾舞黎黎去去都係果幾個動作..
訓著了X)
成列既人都訓著哂..xd
-
-
-
期待明天的洗禮堂 ^V^
|