|
|
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| <3`星期三 |
分類: 未分類 |
好凍好凍~
愈黎愈凍~
加埋鋒面雨-]]
差d起吾到身xDD"
-
-
-
今朝既早讀..
好有感慨!!
特別係:"要玩就係死前玩哂佢.."
就算吾關我事..
但都有一d難過..
本原咁好既人生..
因誤交一d損友而冇左..
好可惜...
唉.......
-
-
今個星期五派左去洗禮堂/3\
my god X)
-
-
HapPy BirThdaY tO 莉莉^3
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 171 | »
|