今日
我同媽咪細佬
去mk buy花...
d花用黎跳舞用既
不過buy唔到假泥...
搵左好耐都搵唔到..
明天返到學校
都唔知點同老師講好....
因為buy唔到假泥...
唉...
正係buy左花同埋花籃
點算好呀...
唔通明天同老師講
我buy唔到假泥呀...
你幫我buy啦...
一定比老師罵啦...
一係同老師講...
我呀媽搵左幾條街都搵唔到呀..
跟住話...
一係我呀媽搵到先buy啦...
冇花泥...
點跳舞呢?
-@- -@- -@- -@- -@- -@- -@- -@- -@- -@- |